Tuesday, January 25, 2011

New Adventure~!!







Panggilan Laut~

Untuk 2011 nie, I nak explore new thing dalam kerja di laut nie.. got a new job dalam Sapura, quiet good company tu!! For my previous company, thanks a lot and jasamu akan ku kenang.. nnti kita deal ya after i'm coming back from sea..
Bukan ape, I got plenty thing to do kat darat ni, business to sort out, nak kahwin plak dgn budak usyuk ieka padieka tu, rindu kat si Putih towang2 tu kat umah nnti.. hehe.. macam2 lagi ah.. semoga Allah merestui dan berkati ape yg I nak buat for year 2011..Amiiiinn~~~~ Syukur sgt2 utk kabulkan my wishes for year 2010...
Mak Ayah n Sibling and oso my lovely fiancee pun merestui and support~ cayalah you all!!

I will work hard and archive what I want for this year!!
Just received call from Sapura just now, so no Idea what to write more, so I'll update later k.. hope can o9 while sailing.. wooot woooot!!!

Thanks

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home