Sunday, March 15, 2015

berhabuk berkarat

wow.. sampai dah lupa ada blog ni, bila baca balik from earlier post ada yg da lupa haha.. try my best to share, mcm2 pengalaman dah lalu from last post. dah baper tahun ntah. right now, we already had 1 boy and future baby girl this coming April hihihi.. bisnes Alhamdulillah manage to hook up 3 Branch; Kamunting Perak, Kuantan Pahang and Shah Alam Selangor.. Kamunting tu kira taiping la jugak kalau ade yg x tau..HQ mmg di perak, Butik Kafe.. still byk lagi nak buat until jadi mcmana yg kitorg btol1 nak.. ye lah, sewa je tempat tu.. Rumah Banglo convert jadi butik.. About work n study? hehe Alhamdulillah already complete my Class 1 Master Marine and awaiting my DP unlimited cert from Nautical Ins London. Supposed plan utk completing semua tu lama dulu dah, but bila married and ada anak pulak everything i put aside.. but still had the goal to scored. korang pun kena ingat camtu jugak, apa2 pun family first.. korbankan kemahuan kita sekejap xpe, ketepikan kejap je, jgn korang letgo tros.. pelan2 kayuh.. restu mak bapak n keluarga akan otomatik kasik korang smpai ape yg korang nak tu. aku ni setahun keje 2 kali je..itu pun ade la 4-5 bulan je. yg lain tu engaged with family n bisnes. just take a good side from me, aku bukan baik gile pun.. byk kesalahan aku da penah buat terhadap mak bapak aku, keluarga aku n anak bini aku.. but human, kita bole berubah.. jgn smpai korang tros hilang pedoman smpai tak ingat nak patah balik sudah laaa.. sebelum start mengarut lagi parah, aku chow dulu.. nnti2 lah smbung balik.. kalau nk compile bape tahun punya cerita dalam satu post jadi telenovela plak nnti.. xpun jadi kesotongan.. Wasssalam... Ya Allah, terima la taubat ku..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home